E-Poe tingimused

E-POE TINGIMUSED
Müügitingimused kehtivad Freims Studio e-poe ostja (edaspidi Ostja) ja ettevõtte Freims Studio OÜ (edaspidi Müüja) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Müüja e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus ja teised õigusaktid.
Kõik e-poes märgitud toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
Müüjal on õigus teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Müügileping jõustub pärast Ostja tehtud makse laekumist Müüja pangakontole.
Müüjal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on muudetud hindu pärast müügilepingu sõlmimist, siis kohustub Müüja tarnima Ostjale Toote tellimuse hetkel kehtinud hinnaga.

TELLIMUSE VORMISTAMINE
Lisage soovitud Tooted ostukorvi.
Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Vormista ostˮ.
Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad tähelepanelikult, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Kinnitan tellimuseˮ. Seejärel saadetakse teile andmeväljal märgitud (meili-) aadressile kauba arve.
Müüja veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E−R 10:00−17:00.
TOODETE Tarneaeg
KAUBA KOHALETOIMETAMINE
Ostjal on võimalik valida kahe tarneviisi vahel: “transport koju” või “tulen ise järgi”. Kaupu saadetakse kõikidesse Euroopa riikidesse. Kauba saatmiskulud kannab Ostja, välja arvatud juhul kui transport toimub Tallinnas, Tartus või Otepääl. Nimetutad linnadesse toimub kauba transport tasuta. Mujale trasportides lisandub toote hinnale toote transporditasu. Transporditasu saadetakse ostja meilie koos ostu arvega.
Kauba tarneaeg on 2-8 nädalat alates arve tasumisest. Tarneaja sees on ka transport, mis on kuni 1 nädal. Kui tellimuses on erineva tarneajaga tooted, tarnime kõik tooted koos kõige pikema tellimuses oleva tarneajaga järgi.
Kui tooted on väljastamiseks valmis, võtab Müüja Ostjaga ühendust täpse kohaletoimetamise aja kokku leppimiseks.
Kaup toimetatakse Ostja maja ette (välisukseni).
Kui Ostja valib tarneviisiks “tulen ise järele”, siis kauba saab kätte eelnevalt kokku lepitud ajal aadressil Pärnu mnt.148, Tallinn.

TAGANEMISÕIGUS
Ostja võib e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14-päeva jooksul.
Taganemisõiguse teostamise tähtaeg algab päevast, mil Tooted on Ostja kätte toimetatud.
Taganemisõigus ei kehti Toodete osas, mis on valmistatud Ostja eritellimusel. Toode on valmistatud eritellimusel, kui Ostjal on Tellimust esitades võimalik määrata Toote olulisi omadusi – toote värv, mõõdud, materjal või muu Toote füüsiline parameeter. 
Toote tagastamiseks tuleb esitada taganemisteade e-posti aadressile info@freims.ee
Müügilepingust taganemisel peab Ostja ostetud Toote viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul pärast Müügilepingust taganemisest teatamist tagastama oma kulul Müüjale.
Tagastatav Toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata. Kui tootepakendit on võimalik avada ilma seda kahjustamata, aga tagastatud Toode ei ole originaalpakendis või kui pakend on rikutud, on kauplejal õigus nõuda Ostja toote väärtuse vähenemise hüvitamist.
Kui tagastamisele kuuluv Toode ei vastanud Ostja tellimusele, ei pea Ostja tagastamise kulusid kandma.
Müüja tagastab Ostjale müügihinna 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest.
Müügihind kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Müüjale.
Juhul, kui pärast Toote tagastamist ilmneb, et Toodet on kasutatud kauem kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või Ostja on kaupa kahjustanud, on Müüjal õigus tasaarvestada Toote väärtuse vähenemine Ostjale tagastamisele kuuluva summaga.

TOOTE MÜÜGILEPINGU TINGIMUSTELE MITTEVASTAVUSEST TEATAMINE JA KAEBUSE ESITAMISE ÕIGUS
Müüja vastutab Toote lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmnevad kahe aasta jooksul Toote üleandmisest Ostjale. Kaebus müügilepingu tingimustele mittevastavuse osas tuleb esitada hiljemalt 2 kuu jooksul alates puuduse esinemisest.
E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Kaebus tuleb esitada e-posti aadressile info@freims.ee
Kaebus tuleb esitada eesti keeles ja koos võimalikult arusaadava kirjeldusega Tootel esineva puuduse (puuduste) kohta.
Müüja ei vastuta Toote puuduste eest, mis on põhjustatud Toote juhuslikust või tahtlikust vigastamisest Kliendi poolt; 
Müüja ei vastuta Ostja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena;
Müüja ei vastuta puuduste kõrvaldamata jätmise eest, kui puudus ei ilmnenud parandamise käigus või kui Ostja ei teavitanud Müüjat selle esinemisest Toote parandusse toomise hetkeks.
Kui parandusse toodud Toodet ei ole kasutatud vastavalt Toote kasutusjuhendile, siis kaebuse esitamise õigus Tootele ei laiene. Sellisel juhul koostatakse Ostjale koostöös Tootjaga hinnapakkumine Toote parandamiseks või asendamiseks tasulises korras. Hinnapakkumisest loobumise korral on Ostja kohustatud tasuma käsitlustasu Toote vea tuvastamise ja veo korraldamise eest. Sõltuvalt Tootest jääb käsitlustasu vahemikku 50 kuni 150 eurot.
Kaebus ei kuulu lahendamisele ka juhul, kui Müüja tõestab, et Tootel esinevad puudused on tekkinud Ostja süül muul viisil. Eriarvamuste korral on Müüja kohustatud Tootel esineva puuduse tekkepõhjuste väljaselgitamiseks tegema ekspertiisi (Müüja valitud ekspert) kaheteist kuu jooksul alates Toote Ostjale üleandmise kuupäevast. Kui ekspertiisi tulemusena selgub, et puudus on tingitud Ostja süül ja Ostja sellega ei nõustu, on Ostjal õigus nõuda sõltumatu ekspertiisi (Ostja poolt heaks kiidetud ekspert) teostamist. Kui sõltumatu ekspertiisi tulemus tõestab, et puudus on tekkinud Ostja süül, siis hüvitab ekspertiisi kulud Klient.
Kui Ostja esitab Toote kohta kaebuse pärast kaheteist kuu möödumist Toote Ostjale üleandmise kuupäevast ja ekspertiisi käigus selgub, et Toode on puuduseta, siis kannab kõik kaebusega Tarbija ja Müüjaile tekkinud kulud Ostja.
Kui kaebuse aluseks oleva Toote parandamine osutub võimatuks või selle tootmine on lõpetatud, siis Ostja nõusolekul asendatakse Toode samaväärse Tootega.
Kui Müüja on keeldunud Ostja kaebust lahendamast või Ostja ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et tema õigusi on rikutud, võib Ostja esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskusse.

GARANTII
Toodetele kehtib 2-aastane garantii, mis hakkab kehtima alates toote kättesaamise kuupäevast. Garantii katab mistahes tootmisveaga isiklikuks tarbeks ostetud toote parandamise või väljavahetamise. Materjalide loomulik kulumine ei kuulu garantii alla. Garantii kehtib Euroopa Liidus.
Garantii katkeb, kui:
mööblit ei ole kasutatud vastavalt selle otstarbele;
on eiratud kasutus-, paigaldus- või hooldusjuhendis toodud nõudeid ja soovitusi;
mööblit on kasutatud ühiskondlikus asutuses, kaubanduspinnal, äripinnal vms;
kahjustused on tekkinud valede hooldusvõtete ja –vahendite kasutamisest, hoolimatust käsitlemisest, sealhulgas ülekoormusest, samuti transportimise käigus;
mööbli konstruktsiooni on omavoliliselt muudetud, täiendatud või remonditud.
Garantii alla ei kuulu:
loomulik kasutusest tulenev kulumine, pleekimine, väsimine jms;
naturaalse materjali eripärad (nt oksakohad, tooni ebaühtlus, puidumustri varieeruvus);
deformatsioonid, mille põhjuseks on keskkonna liigne niiskus (üle 60%) või kuivus (alla 40%) ja/või ebasobiv ruumi temperatuur.